Kako bi moderni brendovi izgledali prije 700 godina? Našli smo ilustratora koji ima odgovor na to pitanje
I dok je kolegica tijekom svojih kolutanja očima naišla na Instagram profil Merriam-Webstera te njihov svakodnevni izbor riječi, moje kolutanje od svakodnevnih obaveza dovelo me do ruskog grafičkog dizajnera pod imenom Ilya Denisov, aka Ilya Stallone. Aktivan na više mreža, Denisov stoji iza serijala Medieval Branding u sklopu kojeg prerađuje svima poznate brendove koristeći se srednjovjekovnih stilom pisanja i risanja.
A nakon predstavljanja autora, uvijek slijedi i predstavljanje njegovih radova. Krenimo.
Instagram ne izgleda kao odveć praktična zanimacija za šire mase u 14. stoljeću.
Preuzeto s IG profila ilya_stallone_artist.
Gledajte, realno je za očekivati da nisu imali pumu za modela, već da su morali prema sjećanju.
Preuzeto s IG profila ilya_stallone_artist.
Čini se da je YouTube u davna vremena sponzorirao Shakespeara.
Preuzeto s IG profila ilya_stallone_artist.
Burger King je imao revolucionarne namjere u stara vremena.
Preuzeto s IG profila ilya_stallone_artist.
Microsoft se nije bavio istim poslom prije 700 godina.
Preuzeto s IG profila ilya_stallone_artist.
Ovo su naši favoriti, ali ako želite pogledati i ostale, potražite Denisova na Twitteru i Instagramu.
Iz Magazina
Knjige petkom: Sloboština Barbie, Dugi hod, Cvijeće za Algernona...
Groblja u knjigama: dobre priče između grobova
Lektire za srednju školu u cool strip-izdanju
Najave događanja
POP Science: Znanje ili slijepo vjerovanje u znanost?
Književni susret s Tomislavom Marjanom Bilosnićem
Pssst....priča Striborova, pričaonice za predškolce
Striborova škrabaonica: pastele i tempere
Pretplati se!
Prijavite se za primanje "newslettera" Gradske knjižnice Rijeka i saznajte na vrijeme što se događa u našim odjelima i ograncima diljem grada, što se čita, komentira i preporučuje u Magazinu te koje nam se ideje vrte po glavi... I zapamtite - čitamo se na internetu, ali vidimo u knjižnici. :)
Vaša e-mail adresa neće biti otkrivena neovlaštenim trećim osobama i koristi se isključivo u svrhu informiranja.